Monday, August 11, 2008

Bebel SD di pagi 11.08.2008

Assalamualaikum semua.. apa habaq...??

Apa cerita kengkawan semua.. macamana dengan pekerjaan mencari duit di alam maya nie... ada hasilnya atau tidak... ?? Apa tak ada.. he he! usah menipu.. sebenarnya banyak hasilnya jika kita pandai menggali LUBUK2 yg ada dalam INTERNATE nie...

TAK PERCAYA...?? tengoklah hasil2 yg telah saya nikmati sekarang nie walaupon sekadar perahu kecil di tepi muara namun pelan2lah kita kayun untuk menangkap di laut dalam...

PADA saya inilah LUBUKnya yg patut KITA GALI dan GALI... modal tak banyak UNTUNG BERLIPAT GANDA... Alhamdulillah... REZEKI ALLAH swt rupanya bagi saya ADA DISINI.. di ALAM MAYA ini...

OKlah tukaq topic motivasi kita pie ke apa perancangan saya yg terbaru... 1st saya nak try ADBRITE plak.. so far dia nie kira adik beradik ADSENSE laa.. Insya'Allah jika ada HASILnya nanti saya akan kongsi dengan TUAN PUAN semua... so far kira sekarang nie baru dok jinak menjinak dahulu.. kira LEVEL 1 lagi laa... :-)

dan kedua saya baru ODAR satu PRODUK terbaru teknik2 nak naikkan traffic guna video nie.. http://videotrafik.com - Insya'allah semoga dengan teknik nie dapatlah dinaikkan lagi traffic2 kat blog hantu saya nanti..

OKlah cukuplah kot bebel utk hari nie.. dan nak pesan jgn lupa d/load teknik traffic percuma guna video tuu.. BENDA FREE selagi dia dok BAGI FREE.. nganga lagi.. BALUN laa.. :-)

OK lah wassalam semua..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails