Wednesday, October 08, 2008

Duit Raya & Tip Raya...

Assalamualaikum semua...

Lip lap lip lap dah masuk 8 hari kita beraya... macam cepat sahaja masa berlalu.. PUASA 6 aku belom buat lagi nie... Insya'allah bagi 2,3 hari lagi kot aku mulakanlah puasa sunat 6 tuu...

Aku sebenaqnya dok nunggu duit raya dari nuffnang nie... PAK CIK HSBC dah pon kasi KAD RAYA tempohari...cuma Pak Cik POSMEN ja yg belom kunjung tiba nie... Mudah2an esok KHAMIS datang lah yee... Bukan apa kira DUIT RAYA tu boleh la buat cover-cover mana yg terbolos semasa raya tempohari....

OKlah kita berbalik semula kepada tip2 nak buat duit... aku tengok kebanyakkan sahabat2 tu nak cepat kaya tapi malas nak menimba ILMU.. ini bukan apa yg dok bertanya tu semuanya asyik kata..."Dapat duit banyak dak...", Relax laa start step by step... Aku pon kira dok menimba tak habis2 lagi nie... namun yg mana aku dapat tu boleh la kita kongsi2 bersama...

Pesanan aku satu ja... RAJINLAH membaca..., andai anda RAJIN... macam2 anda boleh dapat... TETAPI andaikata ANDA MALAS... TAK DAPET PAKCIK NAK NOLONG nya....

OK bye...pegilah membaca...

Wassalam....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails