Monday, May 18, 2009

Internate dan BUKU HIJAU...

Assalamualaikum,


nak sembang apa tak tau dengan hangpa hari nie... dok saja2 layan PC nie boring la jugak... nak kaut duit kat program internate nie thah sampai bila nak jadi macam depa yg kaut 1k 2k sehari tuu.. nie just kaut dalam 1,2 usd ja sehari... kira nak improvement la sikit takan tiap tahun tak meningkat pon hasilnya... he he he

namun sejak masuk bulan 5 nie aku target hasil internate aku nie aku nak lunggok dalam akaun BUKU HIJAU CIMB nie... nak tengok dalam setahun berapa aku dapat kumpoi... mana tau dapat buat downpayment EXORA kaa...


nie dia duit ADSENDS bulan lepas sebanyak RM500 aku dum kat situ...( nampak ka tak nampak hangpa klik la gambaq tuu )... ini masa nak buka akaun...


nie pulak duit HASIL DARI PENGIKLANAN kat blog2 aku... dimana aku kasi simpan lagi RM500... alhamdulillah....dah jadi 1k dalam sebulan...
[2009-05-18_114154.jpg]



0 comments:

Related Posts with Thumbnails