Tuesday, March 09, 2010

makasih bebanyak kat sahabat "WORLD",

Quote:
Quote:
betoi ka nie bro..!!
Quote:
Originally Posted by Sureduit
Assalamualaikum,

Perghhh terangsang gilak dengan tawaran sahabat nie kalau begitulah tawarannya besaq stadium shah alam hamba tadahkan

nama : "sureduit"
alamat : aku dok kedah
oklah sahabat ini apa yg anda hendakkan... terima kasihlah atas kesudian ini
Betoi ler...

nih amik nko punyer maklumat akaun GA..

User nama : sdakukaya
password : xxxxxxxxxxxxx

email : xxxxxxxxxxx@gmail.com
u.name : -sda-
pwd : -sda-
aku malam nie bila berjaga dan belek CG rasanya amat teruja sekali dengan apa yg aku tengok kar PM aku...

makasih bebanyak kat sahabat "WORLD",
hanya aku mampu berdoa semoga rezeki anda di limpahkan sebanyak-banyaknya olehNYA...

perghhhh.... nak merempit la pulak.... lama tak rempit nie....
sejak kantoi tempohari....

rempit apanama... domain pon tak carik lagik...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails