Monday, January 07, 2008

Alhamdulillah....eBook mari mengenal tag & ping dah dapat

Syukur alhamdulillah nampaknya eBook yg di idam2kan nak baca tu dah dapat jadi biaq saya baca dulu apa cerita..nanti saya kasi kepada sahabat2 semua..rasanya kalau nak dapat FREE pon nak kena buat cam Sifu Naem buat jugak kot...mai komen kat blog nie... he he he

tunggu dululah tengoklah nanti camna nak buat kasi kat memba2 semua..bukan apa nie pon kira amanah dr bro naem jugak kasikan pada sahabat..nie amanah dia

takpe..gini maksud saya. Ebook ini hanya diedarkan kepada 50 orang je.hanya 50 orang ni je yng berhak nak bagi kat sesiapa plak lepas tu. Maksudnya lepasa saya dapat 50 orang, saya akan stop bagi ebook ni. kalau nak,orang lain kena minta pada sesiapa dari 50 orang yang terawal yang telah terpilih.

kalau nak bagi kat diorang, bagi je..takpe..bezanya cuma ebook tu ada nama sureduit punya.sy dah letak.

sekian


Rakan Adsense Anda
OK sahabat semua biaq kawe study sat॥pastu nak kena download lagi eBook nie....
sabaq sat noooo...... he he he....

1 comments:

Anonymous said...

Great work.

Related Posts with Thumbnails