Friday, January 11, 2008

Godek Sana Godek Sini.........

Salam...

Apa cerita.... entah tak tau aku nak cerita apa dengan ko orang semua... apa yg dok buat cuma godek sana godek sini.... godek apakenama pon tak tahu....

Agak aku 4 hari nie kira time aku 10jam sehari depan PC.... hasil adsense pun just paling banyak 59sen... he he he... semalam paling banyak dapat 0.01sen... he he he....

entah laa bila nak kaut banyak2 pon tak tahu... so far sifu aku cakap sabaq kena step by step... lanie dok step by step lanie... dan projek pertama aku lanie dok kumpol blog bola... tak kira bola liga mana... cuma liga malaysia aku kureng ambik sikit... ko org tau pon pasai apa..!! Apa2 pon janji KEDAH beat SELANGOR 6-2.... ha ha ha.. sory org Selangor.... dan Malam esok siap ko PERAk.. nak kena ratah plak....he he he

OKlah tak tau nak merapu apa dgn ko org... so far aku belum practise lagi yg eBook bro Naem punya Insya'allah next cycle aku try yg tu... lanie dok try backlink..deeplink....menatang apa pon tak tau nie....huah huah huah.....

Ok geng chow....

*ops..sapa ada blog bola kasi aku ok kaa....!!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails