Saturday, June 14, 2008

Alhamdulillah..Rezeki Nuffnang Bulan Nie..


Salam...

Alhamdulillah syukur aku kpd Allah swt dengan limpahan rezeki yg tak terhingga pada bulan nie... jika macam nielah punya sumber pendapatan yg masyuk tiap2 bulan dari biz online nie... kira boleh dah renti keja dgn gomen nie... panat ja ulang alik p opis yg 30km tu bersama motosikal honda wave 100 aku nie... mau dah nak tercabut dah tayar dia bila dok ulang heavy duty sejak dua menjak minyak naik nie... he he he

ok nie merupakan pendapatan aku dari Nuffnang pada bulan ini... ingatkan dah kelam malap dah nuffnang nie...almaklomlah kat forom CariGold dah masuk kolom SCAM dah kira dah nak ruyup dah la tuu..pastu dengaq komen pon dah nak jadik macam mangkok si JOSH LIM tu dah..

namun alhamdulillah semua tu habaq angin ja... kira tak benaq laa bukan apa sebab aku punya cek dah mai dah kat aku... KIRA boleh makan besaq jugak nie... seumuq hidup main HYIP zaman jahiliah dulu pon tak merasa semacam nie...

Oklah kepada sahabat2 yg nak menceburi biz online nie selamat menjadikan apa yg aku attach nie sebagai Panduan dan Ibu semangat kat ko org semua...

GOOD LUCK and Thank Q Nuffnang..


2 comments:

Anonymous said...

wow 2 ribu tu.. tahniah sureduit. Aku baru dapat sembilan ratus jer..

nazri said...

tahniah bro...camna ko buat...share kat aku sama..

Related Posts with Thumbnails