Sunday, June 29, 2008

Sekian lama menyepi..ini ada tip baru dari aku...

Assalamualaikum semua,

Apa habaq... lama dok diam noo.. bkn apa dok kampoi serba sedikit nak pekemaih blog2 yg berlambak tu..dan tu ada benda major kena buat plak dimana 'keta' kesayangan aku masuk ICU.. jadi terpaksa la aku belek membelek dia tengok apa yg tak kena.. lalu setelah dekat sebulan dia dok kat wad ICU kini dah keluaq dah dan so far kira sehat dah la kot dah penat belek membelek dan bedah membedah badan dia... Insya'allah...

TAPI alhamdulillahlah la duit yg dapat dr nuffnang tu kira dapat la cover nak bayaq upah wad dia tu..campoq mai kira separuh la dari hasil bln lepas kena bayaq kat dia...

OK memandangkan aku lama tak layan ko org hari nie aku nak bagi satu tip... aku rasa tip nie memang best gilak aku baru cuba malam nie... tak caya hangpa try la tgk



cuba korang klik kat tanda ! tu....( bukan klik logo atas tu...tapi logo yg kat website YAHOO! leeeeeee...) yg penting pc korang kena ada speaker okay... ... bole dengar suara misteri...

p/s::sori kalu dah ter ada benda alah niiiii....
amacam best dak... itulah tip aku utk kali ini...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails