Friday, June 13, 2008

Tip Entah Apa-apa....

Salam semua..

Nie aku nak habaq satu TIP yg di tulis salah sorg sifu aku makcik laling kat forom aku suka lepak... Jadi kalau hangpa rajin nak buat duit Online nie aku bagi tip-tip yg dia dah susun atuqkan utk tatapan semua..hangpa rajin hangpa tengok laa.. malas kalu tak ada ubat aku nak tolong...

Originally Posted by sukan4Dhyip View Post
memang dalam terutama untuk yg iyer2 bertanya buatnyer tahlah ..bagi laling masing2 dah besar panjang boleh fikir takkan asik USD$0.0000 jer yer tak? apa nak lagi.

1.camana nak start dengan blog -dah ada ilmu ni sini.
2.camna nak mahir dengan adsense - dah ada sampai 500++ page dah
3.camna nak marketkan blog bagi berjuta orang datang - dah ada gak ilmu ni buku siap, cara tunjuk detail dan terbukti berkesan

4.camna nak buat promosi - banyak thread ni kat CG
5.camna nak buat jadi rajin dan tak MALAS - tak dapek nak nolong




0 comments:

Related Posts with Thumbnails